Jeremy Cousaert
Welkom op mijn blog voor het vak RZL
vrijdag 11 januari 2013
Mens en zingeving
Ik heb de PKG-schaal ingevuld. Ik kan het resultaat niet goed verwoorden. Ik weet niet wat ik moet denken van mezelf. Kan iemand me helpen?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten