Hallo iedereen
Ik ben Jeremy Cousaert.
Ik ben een eerstejaarsstudent aan de Katho Kortrijk. Ik ga voor leerkracht lager onderwijs.
Dit doe ik via werkplekleren. Mijn werkplekschool is in Aalbeke, daar sta ik in het 3e leerjaar.
Welkom op mijn blog van RZL.
Hier kunnen jullie me volgen als ik iets plaats voor het vak RZL.
Jeremy
Geen opmerkingen:
Een reactie posten